putus.

awak.
saya ni jahat tau.
kenapa awak tak nak ajak saya jadi baik.
awak dah putus asa ke?
pleasee.
jangan lah macam tu.
saya nak jadi baik macam awak.
boleh kan?
awak kan kuat.
awak jangan putus asa eh?
kalau bukan awak,siapa lagi boleh tolong saya.
saya janji saya pun tak nak putus asa macam awak.
berusaha bersama eh?
go.
---

13 comments:

  1. [29:23]..go..go..go..bakugan (^_~)

    ReplyDelete
  2. emm...cm nk tujukan kat seseorg je ni

    siapakah itu??

    jeng jeng jeng

    ReplyDelete
  3. saya la awak tu
    err faham ke ?
    hahah

    :p

    ReplyDelete
  4. ok..jgn bimbg sy tolong awak..thanks buat entri untuk saya..

    hahaha..gedik tak...perasan tak..muahahaha

    ReplyDelete
  5. ya jom berusaha utk 2011 yg bakal muncul ni hehe..caiyok3

    ReplyDelete
  6. warggh..touching u....hehe...
    tahun baru..azam mesti baru!....
    sambung balik apa yang terputus..
    hehe

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+