grr.

kalau kau kena comment.
kalau kau kena kutuk.
kalau kau kena tegur.
kalau kau kena maki.
jangan terlalu bersedih.
mereka buat begitu bukan semata mereka nak merendahrendahkan kau.
tapi kerana mereka sayang kau.
kerana mereka nak kau yang sempurna.
kerana mereka nak kau yang baik segalasegalanya.
kerana mereka nak kau jauh dari segala kelemahan.
kerana mereka nak kau tidak ulang silap lama.
syukur kerana masih ada yang menegur segala kurang kau.
syukur kerana masih ada yang memaki segala lemah kau.
kerana mereka masih sayangkan kau.

13 comments:

  1. uikkk...ni kata2 motivasi ni weh... bagus2...

    ReplyDelete
  2. mcm mak ayah..slalu membebel sbb syg kita

    ReplyDelete
  3. positive view kena kutuk~...
    good!!

    ReplyDelete
  4. kalau bagi teguran pun kena ada cara jugak kan.. baru meninggalkan kesan..

    ReplyDelete
  5. this is d best! ye lah..lepas kena kutuk mesti rs down kn. So, dis is d best utk naikkan semangat balik..pujuk hati sendiri.. tp mmg betul tu. mereka mengur krn mrk syg kn kita. :)

    ReplyDelete
  6. +fobia+mario+
    motivasikan diri.wee.

    +fobia+nasrina+
    sayang balik diorang.bebel balik.(erkk.haha.)

    +fobia+NARDtheNERD+
    supaya tak gaduh.

    +fobia+uda+
    samasama kena hikmah.wee.

    +fobia+anne.boleyn+
    jangan downkan diri dengan terus bersedih.happy.wee.

    ReplyDelete
  7. google.betul.eh.silap.yahoo.betul.

    ReplyDelete
  8. sahabat yg baik adalah sahabat yg sentiasa menegur kesalahan kita..bukan yg membiarkan kesalahan itu demi menjaga hati dan perasaan kita ~

    ReplyDelete
  9. sobss. nak nangis. :(

    like this one.

    ReplyDelete
  10. +fobia+melatidaisy+
    tak mereka biar kita dalam salah lama.

    +fobia+harishah.halim+
    erkk.kenapa nak nangis.nahh tisu.sukasukasuka.wee.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+