buli.

pembuli suka membuli.
pembuli buli budak nerd.
pembuli buli budak penakut.
pembuli buli budak baik.
tak pasalpasal dicemuh cikgu.
tak pasalpasal dapat dosa.
kenapa tak.
pembuli buli budak selalu buat hal kat sekolah.
pembuli buli budak malas.
pembuli buli budak jahat.
mungkin tak dapat pahala.
tapi sekurangkurang nya ada lah kebaikan dari apa yang mereka buat.
supaya orang baik terus terpelihara baik nya.
supaya semakin ramai orang jadi budak baik.
sebab kalau jadi budak jahat,nanti kena buli.
hee.
---

8 comments:

  1. a'ah kan. betul jugak tu. kenapa la pembuli tu tk buli orang yang jahat-jahat je. pembuli takut kena buli balik kot. haha

    ReplyDelete
  2. ko ni kategori pembuli ke mangsa buli ni

    ReplyDelete
  3. hehe

    aman dunia kalau pembuli mcm tu.

    ReplyDelete
  4. klau nak cakap pembuli tu buli org yg jahat dan seangkatannya... mungkin ni namanya matlamat tak menghalalkan cara... tujuan nak sedarkan orang tu tapi cara salah.. ^_^

    ReplyDelete
  5. salam.

    nape commenters semua perempuan?
    *wondering*

    ReplyDelete
  6. Maaf, tapi ada seorang lelaki terselit di atas.. heee

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+