dua.

penat mendua kan identiti.
ikut tempat.
ikut suasana.
kau kena bertukar.
sekejap kena jadi jahat sebab kau memang jahat.
sekejap kena jadi baik sebab kau nak cover jahat.
kalau kau jadi baik je kan senang.
kau tak perlu fikir nak tukar jadi jahat.
kalau jadi jadi jahat je tak pula senang.
sebab kau pula penat nak menjawab dengan DIA kat SANA nanti.
---

6 comments:

  1. haah kat melaka. =D
    kunci pun ada kunci pendua.
    orang pun mcm tu la..

    ReplyDelete
  2. dua tiga kucing berlari, buat jahat jgn sekali...

    2 3 kali pon jangan meh..haha

    ReplyDelete
  3. Adakah ia dikatakan hipokrit????
    tepuk diri jwb sndiri...

    ReplyDelete
  4. Salam..jadi sesumpah la pulak.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+