salah.

kau tahu kau da buat salah kat orang.
kau benci untuk kembali kepada diorang.
kerana kau takut mereka akan benci kau.
buang takut kau.
kau cari kau yang baru.
kau kembali percaya mereka.
kau hapus benci mereka.
mulakan baru itu perit.
dimula dengan susah payah.
dikekal dengan penuh duga.
ditagih sabar yang lama.
agar sepi kau pergi.
agar sepi kau tak kembali.
---
dah ganti yang belum terganti?
---

18 comments:

  1. ganti puasa ganti puasa hehe

    ReplyDelete
  2. buang yg keruh amk yg jernih :)
    lalala

    ReplyDelete
  3. tinggalkan yang lama...
    kembali ke pangkal jalan...

    ReplyDelete
  4. hidup umpama gajah dan kanggaroo..




    komen ni ibarat entri dan ic pd entri..




    nge~~nge~~

    ReplyDelete
  5. kadang2 idup ngn orng xknl ag besh tau

    ReplyDelete
  6. dah ganti yang belum di ganti?
    puasa lah tu. awak da ganti pose lom?

    best sajak tu!! *cari diri kau yang baru* :)

    p/s : hye..hari ni hana akan autopublish 4 entry pada pukul 10 pagi, 2.30 ptg, 5.30 petang and 8.30 malam. Entry penghargaan untuk kawan2 blogger hana. Ade wat review blog sikit.

    Pukul 8.30 malam tu entry
    khas untuk awak awak dan awak. Jangan lupa tengok tau!!

    ReplyDelete
  7. lawanya pic..pandai ye amek gmbar.hehe

    ReplyDelete
  8. lawanya pic..pandai ye amek gmbar.hehe

    ReplyDelete
  9. alamak! belum mula lagi. =,= da nak ramadhan da.kejapnya masa!!!! rasa mcm baru smalam je rmadhn last year. serius punya!

    ReplyDelete
  10. maaf memaafi amalan mulia...heee~~

    ReplyDelete
  11. you are listed! http://kisahberuang.com/2010/07/03/thank-you-for-your-comments-june-2010/

    ReplyDelete
  12. +fobia+cik.azieta+
    ambil yang jernih buang yang keruh.

    +fobia+mahira.oya+
    nah maaf.

    +fobia+shiela.latif+
    byebye lama.

    +fobia+faareast+
    kena ke?

    +fobia+alvin.takda.rumah.harga.8juta+
    nak jadi gajah ke kangaroo?kau gajah aku kangaroo?haha.

    +fobia+senandung.semalam+
    betul.terima kasih.

    +fobia+yoro.okino+
    best eh?kisahnya.

    +fobia+nur.su'aidah+
    lawa.terima kasih.jernih.OK.da ambil.

    +fobia+anne.boleyn+
    aa.da ganti.haha.terima kasih.

    +fobia+yuni.aisyah+
    lawa.terima kasih.

    +fobia+wani+
    mula sekarang.aa.

    +fobia+amzah.ian+
    wee.

    +fobia+heart+
    memilih mulia.

    +fobia+papabear+
    listed.terima kasih.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+