jahat.

terciptanya sakit.
terciptanya sedih.
terciptanya buruk.
terciptanya susah.
+terciptanya segala yang tidak kita sukai.
adakah kerana DIA jahat?
adakah kerana DIA tak sayang kita?

8 comments:

  1. penat sebab tak solat...

    ehehehe...

    ReplyDelete
  2. Semua itu dijadikan sebab sayang-Nya DIA kepada kita.
    DIA nak tengok bagaimana kita melalui hidup/
    Sebab itu ada dosa pahala, jahat baik,
    Jika tidak kenapa diciptakan syurga dan neraka

    -sekadar pandangan. :)-

    ReplyDelete
  3. hoho.what's up?mcm x ok je.da 2 post yang berbaur sedih je.wahaha.

    chill. +.+

    ReplyDelete
  4. lawa-lawa doe gamba ko. cess

    ReplyDelete
  5. ouh tak boleh buruk sangka sama DIA.
    setiap yg berlaku ade sebab dan alasan nye.


    *cam bagus jaa ayat! hahaha

    ReplyDelete
  6. +fobia+zakri+
    malas lepas tu kasi alasan penat.(ha.ha.)

    +fobia+jamilah+
    betul.tak cakap salah.

    +fobia+wani+
    bau je.takde pun nak sedih.boo sedih.

    +fobia+-hazen+
    aku lawa tak?(ha.ha.)

    +fobia+reen_sofee+
    bagus la ayat.lepas ni boleh up lagi ayat tu eh.err.DIA tak sayang kita tak hidup.lalala.sayang DIA balik.muahh.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+