busy.

eh,masjid@surau aku lengang je.
ada pun sebaris dua.je.
tu je pun yang paling dapat dibangga kan.
ah chong,kau tolong imarah kan boleh?
raju,kau tolong imarah kan. boleh?
david,kau tolong imarah kan boleh?
aku busy lah.
janji.
tak tipu.
alif.lam.lam.ha.

9 comments:

  1. aku termakan perli kau ni. tahniah.

    ReplyDelete
  2. tunggu subuh.ada berape org tinggal.

    ReplyDelete
  3. apabila masjid dan surau sekadar monument.
    berjamaah sekadar acara mingguan.
    lagi malang ada yg jadikan sebagai acara tahunan

    ReplyDelete
  4. mungkin byk lelaki yg jadi imam kat umah sebab gaot kot.. hehe...

    ReplyDelete
  5. busy alasan yg sudah lumrah kita dengar

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+