lupa.

selalu ingat itu dari usaha kita.
sedang lupa itu dari DIA yang mengizin usaha itu terlaku+dimampu kan oleh kita.
mungkin kerana selalu nya kita seperti sebelum nya.
berjaya,mengaku dari usaha sendiri.
sedang kalau cikgu tak denda,takde pun kita nak buat homework.
kalau makayah tak desak,takde pun kita nak study.
kita lupa nak berterima kasih kepada mereka yang selalu buat kita tak senang hati.
dari berjaya kita,kita delete nama mereka dari kerana usaha mereka yang kita tak suka kan.
sedang dari tak senang hati itu lah ada gak lah kita dapat sikit dari tak dapat apaapa langsung.
walau kita sangat tak ikhlas.
walau kita sangat tak suka.
---

6 comments:

  1. em, kita selalu lupa..


    ohoo.. harap fia tak lupa hrap asraf jugak.. :))

    ReplyDelete
  2. em, kita selalu lupa..


    ohoo.. harap fia tak lupa hrap asraf jugak.. :))

    ReplyDelete
  3. wah jumpa munif...dapt minyak wangi free tak??hehe

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+