bijak.

kau bijak kau baik.
kau mengajak orang kepada kebaikan.
kau bijak kau baik.
kau tolong selesaikan masalah orang.
kau bijak kau baik.
kau bantu mereka yang kesusahan.
aku bijak aku jahat.
aku buat jahat tak terkesan jejak.
aku bijak aku jahat.
aku menipu tak tersedar tertipu.
aku bijak aku jahat.
aku rosak aku ramaikan.
---
AFB.
away from blog.
dari jumaat malam sampai ahad petang.
mari kita berodisi.
google.
erkk.
silap.
yahoo.

9 comments:

  1. kamu kaya kan?.
    tiba tiba. haha.

    ReplyDelete
  2. nta nak ke mane? 3 hr je plk tu..

    ReplyDelete
  3. bijak?...ko mmg bijak dak fobia...tapi ko sangat nakal...hehehe

    ReplyDelete
  4. +fobia+NARDtheNERD+
    kaya? ya ka?(disebut:ye ke?)

    +fobia+akil+
    shh.diamdiamdiam.ni hal lakilaki je boleh tahu.

    +fobia+shiela.latif+
    bijak ke?terima kasih.bijak tapi nakal.jahat seh.boo.

    ReplyDelete
  5. adoyai, ana pun laki gak..nta nak ke mane??

    ReplyDelete
  6. Adakalanya org bijak akan terpijak.
    Dipijak oleh kebijakannya.

    ReplyDelete
  7. setuju...

    err..
    apa rahsia post n3 hari2?
    =)

    ReplyDelete
  8. +fobia+akil+
    laa.laki ke?bukti?haha.err.pergi pendas.

    +fobia+shameel.iskandar+
    mereka dipijak oleh kesombongan mereka sendiri.dari bijak yang disangka ciptaan mereka.

    +fobia+mengenaldiri+
    setuju dengan syameel.tapi tambah sikit.wee.

    +fobia+musafir+
    rahsia?woaa.ada ke ek?ramai lain lagi hebat kot.sehari 2,3 post setaip hari.yang ada ni baru biasabiasa je.belum mampu menandingi mereka yang hebatnya lebih sikit dari saya.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+