lawan.

rasa best kan kalau lepas subuh,tidur balik.lagilagi time tu sangatsangat lah mengantuk dek semalamnya tidur lewat.tapi korang pun tahu kan akan tak bagusnya tidur ba'da subuh tu kan.so,how?
apa kata sebelum wudhu' tu korang bantai sekali gosok gigi.automatic lepas je korang subuh,takde lah nak merasa sangat nak tidur balik.tibatiba rasa macam..[sesegar hijau daunan,begitu lah kita diibaratkan,tiada siapa yang bisa memisahkan kita,antara kita semua.].tapi jangan lah duduk diam je.comfirm lah rasa mengantuk tu datang balik kan.buat lah apaapa benda yang korang rasa boleh buat korang tak mengantuk.nak buat apa?korang dah besar kan.jom fikir bersama.nak buat apa ek?aa.(tengah fikir.)

3 comments:

  1. *macam lirik nasyid je*
    haha.
    taknak tidur lepas subuh,
    malam2 lagi da kena rancang esoknya jogging.
    balik jogging tidur la.
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. +fobia+ayin.jemin+
    daun pudina segar ke?pernah rasa?ke rasa kat ubat gigi je?haha.

    +fobia+lanun.terlampau+
    bukan macam,memang pun.haha.da betulbetul penat,tidur baru best.kankankan?(ke tak?)

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+