terasa.

mereka tegur.
mereka nasihat.
aku terasa.
aku panas.
aku kena cool.
aku kena tenang.
kalau terasa bagus lah.
maknanya aku tahu aku dah buat salah.
maknanya ada salah yang perlu aku betulkan.
maknanya mereka prihatin terhadap aku.
terima kasih mereka.
kalau aku sombong.
kalau aku buat pekak.
aku akan terus buat salah.
mereka terus benci aku.
padan muka aku.
---
dari jahat.
jadi baik.
susah.
tapi bukan tak boleh.
kan.
---

9 comments:

  1. selagi kita nak berubah
    dgn sokongan org yg kita sayang,
    ia mudah ... mudah. keh3x


    >>__<<


    mau berubah. :)

    ReplyDelete
  2. betul tu.dri jahat berubah baik tak mustahil

    ReplyDelete
  3. walupon pedih tapi tu yg kuatkn semngt kiter...=)

    ReplyDelete
  4. cpt terasa ek..cool!!
    luahkan jer la..

    ReplyDelete
  5. harus boleh berubah , chaiyok2 (:

    ReplyDelete
  6. bagus lah nk berubah,.bukan kena bayar pun,.hehe,.

    ReplyDelete
  7. +fobia+frodo.baggins+
    berubah.cingg.

    +fobia+kk+
    mari menidakmustahilkannya.

    +fobia+yoro.okino+
    hilangkan pedih.tetapkan semangat.

    +fobia+mahira.oya+
    cepat terasa.cepat terubah.

    +fobia+caprianne+
    muhasabah diri samasama.

    +fobia+shey+
    tukar harus jadi wajib?

    +fobia+SYAFIQSHAFIE+
    bayar dengar pengorbanan.korbankan keseronokan lampau.keseronokan yang tak lama.keseronokan time buat salah.

    +fobia+AJ+
    biasakan yang baikbaik.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+