tak susah.

sekurangkurang kita yang baik adalah apabila kita adalah di antara mereka yang tidak menyusahkan orang lain.tapi adakah kita mahu yang sangat sekurangkurang itu.adakah kita mahu serendahrendah nikmat di syurga nanti.adakah kita jamin ending kita nanti terjaminkan pass ke syurga.@kita menunggu sehingga sampai telah puas menikmati nikmati dunia baru akan memulai.adakah kita menjamin yang tua itu adalah penghujung bagi setiap yang hidup.tak terlihatkah ada yang pergi sebelum tiba tua merekanikmat syurga itu tak dibayar dengan seringgit dua je.tak juga untuk mereka yang di dunianya habis dengan bersenangsenang semata.tak juga untuk mereka yang mendustakan kalamkalam DIA.jom bermanfaatkan diri untuk orang lain.insyaALLAH kita akan menjadi sehappyhappy orang di dunia.penat yang akan terbalaskan DIA di akhirat sana nanti.

6 comments:

  1. rajin uat slide ea? heyy, follow saya. bule? terima kaseh ;)(;

    ReplyDelete
  2. tak rajin buat slide.terlebih rajin ambil gambar.malas nak upload sebijisebiji.tu yang guna slide.dang.

    ReplyDelete
  3. ouh, xa rajen. malas la ni. bhahahahaha. da agak da! ;)(;

    ReplyDelete
  4. ngaa.tak gak.sebab nak cepat.nak buat benda lain lagi.tak banyak masa nak upload sebijisebiji.guna slide sangat memudahkan.kenapa nak bersusahsusah kalau memang da ada yang dapat memudahkan.jangan kufur nikmat duh.terima kasih slide.haha.

    ReplyDelete
  5. huhhh? berterima kasih kat slide? ish ish ish. salah tu. sepatutnya, kene bterima kasih kat pencipta slide. huhu ;)(;

    ReplyDelete
  6. kalau da terima kasih kat slide,mesti la penciptanya pun rasa diterima kasih.da sebab tu hasil dia kan.

    ReplyDelete

+kami kata.lalala+