kena lagi.

dia tag saya.syanadya.ngee.

1.bekas kekasih saya adalah
tak berbekas lagi.tak tahu nak bekaskan siapa sebab belum ada nak isi tempat itu.ngee.
2.saya sedang mendengar
jari jemari merekamereka yang sedang menekannekan keyboardkeyboard mereka dengan kuatnya.

3.mungkin saya patut:
semangat sangatsangat.
4.saya suka
semua yang saya tak benci.ngee.(jawapan paling serabai.kot.)
5.sahabatsahabat baik saya
merekamereka yang rasa mereka baik dengan saya+saya baik dengan mereka.
6.saya tak paham
kenapa tak rajin seperti merekamereka yang rajin kalau buat benda yang saya tak suka.tapi rajin dengan tibatiba+terlebih rajin bila minat sangat buat bendabenda yang saya suka.ngee.tapi tak pelik lah kot.hoho.
7.saya kehilangan
ramai barang barang yang saya suka.(ganasnya.ngee.)
8.ramai yang berkata
saya kuat makan.
9.makna nama saya
mulia.
10.cinta itu adalah
hakiki kalau DIA bersamasama dengan cinta kita.

11.di suatu tempat, seseorang sedang
rindukan kawankawan dia.
12.saya akan cuba
jadi baik.baik sangatsangat.tolong bantu saya.saya nak jadi baik.haha.
13.ayat SELAMANYA membawa maksud:

forever.viva forever.tibatiba teringat lagu viva forever-spice girl.ngee.kalau ingat lagi viva forever teringat zaman kanakkanak.zaman masa mulamula dengar lagu ni.huhu.
14.telefon bimbit saya:

sedang rosak.rosak sana sini.tension dengan hp.geram.grr.
15.bila saya terjaga dari tidur
kemas tempat tidur+minum air sihat.
16.saya paling meluat apabila:

mereka membuat perkaraperkara yang membuat saya meluat.ngee.
17.pesta@party adalah:

perkataan yang membawa maksud yang sama.pesta dalam bahasa melayu.party dalam bahasa inggeris.ngee.(tak jawab soalan.haha.)
18.haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:

panda.jumpa kat dalam tv masa kecilkecil.(masa tengah menonton tv.)sangat comel.
19.peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

umurumur time sekolah.sangat suka saat itu.rindu.suka main dengan kawankawan.best.
20.hari ini:
hari isnin.kena pakai baju koperat.saya benci.thehe.
21.malam ini saya akan:

keseorangan.sobsobsob.roomate semua pergi tempat itu.huhu.kemalasan untuk join bersama.ngee.maybe time ni boleh study untuk quiz.ngee.
22.esok pula saya akan:

menjawab soalansoalan quiz dengan banyaknya.2 subject.hade.doakan saya dapat jawab dengan baik.ngee.
23.saya betulbetul inginkan:

jadi super power yang boleh tolong orang lain.haha.
24.ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:

saya perasan rambut saya dah pendek sebab semalam dah potong.makin handsome+smart sikit dari sebelum ni.(agak perasan di situ.wek.)
25.pusat membelibelah@arked permainan:

tak suka 22.tak suka main arked+tak suka pusat membeli belah.banyak jalanjalan.penat.weh.tapi shopping time beruang best lah kot.hoho.
26.makanan barat@jepun:

barat.suka cheese.nak makan banyakbanyak.
27.bilik yang terang@gelap:

gelap.boleh main nyoroknyorok+best tidur gelapgelap.haha.
28.makanan segera adalah:

makanan yang cepat di masak sedap dimakan tapi tak bagus untuk kesihatan.ngee.
29.ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

rindu kamu.

tak nak tag orang lain.kesian.ngee.

4 comments:

+kami kata.lalala+